Aparitii media

Cooperativa Agricolă ȚARA MEA

economia.net

Business-ul din spatele brandului "Ţara mea" deţinut de Kaufland. O Cooperativă cu sute de membri şi afaceri de 1 milion de euro pe lună

Lansat în 2015 ca un brand de produse proaspete româneşti al retailerului german Kaufland, "Ţara mea" s-a transformat într-un business unic în România cu rulaje de 1 milion de euro pe lună. Toată activitatea fermierilor este strict coordonată dintr-un centru din Bucureşti unde lucrează sub 20 de oameni sub coordonarea unui manager plătit în funcţie de performanţe. citeste mai departe ...

brandprivat.ro

"Tara Mea", un proiect Kaufland Romania

Prinsi in agitatia moderna, uneori valorile traditionale, natura si prospetimea sunt pierdute in goana dupa nou. Prin proiectul „Tara Mea”, va oferim ocazia sa va intoarceti la ce este bun, sanatos si produs in Romania citeste mai departe ...

roaliment.ro

Cooperativa Ţara Mea vrea să revoluţioneze industria cărnii de porc

Cooperativa Ţara Mea lucrează la un proiect prin care speră să revoluţioneze industria cărnii de porc, mai exact modul de creştere şi alimentaţia porcinelor, anunță Revista Piața. citeste mai departe ...

revista-piata.ro

EXCLUSIV: Florin Burculescu, preşedintele Cooperativei Ţara Mea: "Vrem ca Ţara Mea să aducă în galantare porcul tradițional, cel care are gust și miros"

Tot drumul către Fabrica de lapte din Berca, judeţul Buzău, mi-am pus problema cum să abordez discuţia cu Florin Burculescu. Cine este Florin Burculescu? Aceeaşi întrebare mi-am pus-o şi eu în 2015, când Kaufland lansa parteneriatul cu Cooperativa Agricolă de Producţie Integrată (CAPI) Ţara Mea pentru a aduce produse locale în rafturile reţelei de magazine. În 2016, relaţia comercială dintre Ţara Mea şi Kaufland a ajuns la 12 milioane de euro, marca fiind prezentă cu aproximativ 100 de sku-uri în rafturile retailerului german. Câţi dintre producătorii locali se pot făli cu contracte de 12 milioane de euro pe o singură reţea de retail? Cred că foarte puţini… citeste mai departe ...

revista-ferma.ro

Cum a cucerit "Țara Mea" un hypermarket nemțesc

Una dintre obsesiile detectate atât la înalți demnitari ai statului român, cât și la comentatori anonimi pe forumurile virtuale este aceea a prezenței bucatelor românești în hypermarketuri. citeste mai departe ...

stiriagricole.ro

Cooperativa și profitul: cum a reușit o mână de legumicultori să găsească drumul către rafturile unui lanț de supermarketuri

"Țara mea" este un program care a pornit în luna iulie 2014 cu 200 de legumicultori, membri ai Cooperativei de producători din Izbiceni și Vișina, județul Olt, care este afiliată la Federația Agrostar. Acum, înseamnă și o asociație, cu același nume ca al programului, o cooperativă menită să valorifice produsele producătorilor parteneri, din toate domeniile, din această zonă. citeste mai departe ...

agrointel.ro

Moda asocierii începe să prindă în rândul legumicultorilor: ”Țara mea”, brandul sub care fermierii din Olt livrează în supermarket

După succesul brandului ”Dor de gust” în hypermarketuri, o altă colaborarea a legumicultorilor se impune pe rafturile uneia dintre cele mai mari rețele de magazine din România. Este vorba despre ”Țara mea”, program ce reunește 200 de legumicultori, membri ai cooperativei de producători din Izbiceni și Vișina, județul Olt, afiliată la Federația Agrostar.citeste mai departe ...

agroinfo.ro

ATAC la adresa PRODUCĂTORILOR ROMÂNI!

RĂZBOI ECONOMIC AGROALIMENTAR?! Membrii unei cooperative agricole se apără. Pe cine deranjează faptul că aceștia câștigă teren pe piața autohtonă? Conducerea Cooperativei Agricole „Ţara mea” a anunțat că respinge categoric orice asociere a numelui său cu produse falsificate, în speţă cu ouăle prezentate într-o filmare postată pe o reţea de socializare, în care se sugerează că ouăle ar proveni de la un furnizor membru al Cooperativei Agricole „Ţara Mea”. citeste mai departe ...

revista-patronatelor.ro

Cooperativa Agricolă "Țara mea" respinge asocierea numelui său cu produse falsificate

Cooperativa Agricolă „Țara mea” respinge categoric orice asociere a numelui său cu produse falsificate în speța cu ouăle prezentate într-o filmare postată pe o rețea de socializare, în care se sugerează că ouăle ar proveni de la un furnizor membru al Cooperativei „Țara mea”. Considerăm că acesta este un atac la adresa producătorilor români, care câștigă din ce în ce mai mult teren și livrează produse de calitate în supermarketuri. citeste mai departe ...